1. Cele kursu/ szkolenia :
· Doskonalenie kompetencji zawodowych pracowników w zakresie rozpoznawania przejawów korupcji i przeciwdziałania korupcji 2. Korzyści z udziału w szkoleniu Po zakończeniu kursu/ szkolenia uczestnicy · Wiedza w: o Definiuje pojęcie korupcji o Określa skutki wystąpienia korupcji o Wyjaśnia zasady przeciwdziałania korupcji · Umiejętności: o Przedstawia procesy prowadzące do zapobiegania korupcji o Formułuje zasady służące zapobieganiu korupcji · Postawy o Uznaje szkodliwość korupcji o Przejawia szacunek wobec zasad zapobiegania korupcji
1. Cele kursu/ szkolenia :
· Doskonalenie kompetencji zawodowych pracowników w zakresie rozpoznawania przejawów konfliktu interesów i przeciwdziałania konfliktom interesów
2. Korzyści z udziału w szkoleniu
Po zakończeniu kursu/ szkolenia uczestnicy
· Wiedza w:
o Definiuje pojęcie ryzyka, konfliktu interesów
o Określa przyczyny konfliktu interesów
o Określa skutki wystąpienia konfliktu interesów
o Wyjaśnia zasady przeciwdziałania konfliktom interesów
· Umiejętności:
o Analizuje przejawy zachowań mogące wskazywać na konflikt interesów
o Ocenia negatywne przypadki wystąpienia konfliktu interesów
o Przedstawia procesy prowadzące do zapobiegania konfliktowi interesów
o Formułuje zasady służące zapobieganiu korupcji (konfliktom interesów)
· Postawy
o Uznaje szkodliwość konfliktu interesów
o Przejawia szacunek wobec zasad zapobiegania konfliktowi interesów